mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, april 06, 2005

eerste keer

Klinkt waarschijnlijk raar maar ik ben een beetje nieuw in de blog wereld. Vandaar de titel.

Vandaag mijn dochter van vijf nog eens gezien nu ze een lange week bij de zus van haar papa logeert. Zaalig maar ik mis haar.
Ach ja, zaterdag zie ik haar weer en dan blijft ze weer een weekje bij me en daarna hoef ik ze maar weer enkel een weekendje op twee te missen.
Eerst vrijdag nog een leuke afspraak met een kameraad uit het verleden.
We zien wel, hopelijk ook een kameraad voor de toekomst...
En daarvoor nog twee stressy dagen op mijn werk waar we verzuipen in het werk.
En daarvoor :-)) eerst lekker spaghetti eten nu haha...
De groeten!

1 Comments:

  • At 07 april, 2005 09:03, Blogger Michiel en Leentje said…

    na-aper ;-)

    dikke kus


    PS 'k heb hier op mijn buro (Kamer, zoals dat in het hollands heet) een leuke foto van Sensi en Hannelore in de Zoo (mét lolly)

     

Een reactie posten

<< Home