mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, april 07, 2005

Dag zonder belang

Hallo (en een extra hallo richting Amsterdam!)
Vandaag was weer zo'n dag als honderd in een dozijn. Hard werken, af en toe een beeteke lol maken met de collega's, winderige middagpauze met een heerlijke panini polo (njammie), en daarna wat vroeger naar huis om boodschappen te gaan doen.
Vuilzakken gaan kopen pf duur seg, maar het is voor een goed doel, ons mama natuurtje...
Oh Amsterdammertje, ik was gisteren aan het oprommelen en vond het programma van onze Italiereis...my God, ik kreeg een krop in de keel ervan...tja, we zijn toen ook in Vaticaanstad geweest, al was het er gelukkig een heel pak rustiger dan nu haha.
Ik voelde me echt weer effe die opgeschoten tiener die de reis van haar leven ging maken...goh...
Hoewel, de discotheek in Hongarije was ook de moeite mmm k vraag me af of ons mama weet dat we dat gedaan hebben. Ze zou er zelfs nu, 11 jaar later nog een hartaanval om kunnen krijgen en het bestempelen als onverantwoord gedrag.
Nog twee nachtjes en ik kan mijn dochter weer in mijn armen sluiten...oef, nu duurt het toch wel lang...
Maar eerst morgen een hopelijk heel leuk en vruchtbaar avondje uit...het uur is bekend, de plaats nog niet, k ben benieuwd...
Dikke kus allemaal
En tot de volgende!

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home