mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, november 27, 2006

Woorden

Ik wil schrijven! t Kriebelt diep vanbinnen maar er komt niks zinnigs uit.
Gisteravond voor ik in t slaap viel had ik een prachtige tekst in mijn hoofd en al de hele dag breek ik er mijn hoofd over wat het nu weer precies was.
Is voor mij supervervelend, blijft me onrustig maken, ik wil iets uiten, ik weet nog niet eens wat en de woorden willen niet komen!
Zoo frustrerend is dat!
Ik heb wel een mooi weekend gehad, goed gesprek, appreciatie gevoeld, zowel over mijn uiterlijk als over mijn innerlijk. s Fijn!
Weette, af en toe heb je t nodig, hoe oud je ook bent, om je een avondje prinses te voelen, nagekeken, bekeken, lief en open en eerlijk bevonden :-) dat is wat telt en daar geniet ik van na.
En ik was zaternamiddag ook lekker gaan shoppen met mijn moeder, heerlijk was dat! echt wel super!
We plannen om t meer te doen :-) we hebben ons echt wel geamuseerd samen en t was genen brave praat anders hoor, als ik begin doet mijn mama lekker mee haha en dan we have lots of fun! :-)
Heerlijk weekend dus...
Nu ga ik slapen want ik moet er nog 4 dagen tegen kunnen :-( voor t weer weekend is en o shit mijn weekend duurt maar 1 dag deze keer want zaterdag ga ik werken en zondag moeten we naar zee... ik ga moeeeeee zijn!!!!
Maar ja we'll survive he.
t Weekend erna staat er dan een feestje op t programma ook fijn dus!
Slaapwel allemaal!
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home