mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, september 23, 2009

Lief

Iets meer dan 4 weken geleden zagen we elkaar voor t eerst
We praatten, ik zei een aantal keer hetzelfde, we stonden uren naast elkaar
t Was een prachtige avond!
En dan sprak ik je aan via chat...en we praatten weer en je maakte me aan t lachen
Dan kwam Katuit, en voor ik erheen ging, zocht ik je gsm nummer op, ik wist zelf niet waarom.
Samen keken we naar het vuurwerk, t was magisch.
Ik wilde tegen je aanleunen, maar durfde niet, wist ook niet goed waarom ik dat verlangen voelde.
En dan je smsje de dag nadien....
Je hebt mijn wereld op zijn kop gezet, en toch heel veel puzzelstukjes op de juiste plaats doen vallen. Voor t eerst kan ik heel veel loslaten, want alleen het heden en de toekomst telt.
De bijpassende huilbuien heb je onrechtstreeks meegemaakt, maar die zijn achter de rug.
De laatste weken zijn heerlijk geweest, alsof je er altijd was, mijn maatje, mijn schat, mijn lief...
k Zie je graag!