mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, april 11, 2005

terug naar school

oke, vandaag de eerste dag dat Sensi terug naar school moest en o wonder boven wonder we zijn op tijd ons bed uit geraakt, ik heb zelfs nog gedouched en we waren stipt om 7u aan de school.
Geweldig!! Zonder veel stress, ze heeft flink haar kleren aangedaan en zovoort!!!
Het valt namelijk niet te riskeren door de werken hier in de buurt om later te vertrekken... als ik de trein van een uur later wil nemen moet ik bijna even vroeg opstaan om overal door te geraken....
Dus dat was al een goed begin!
Deze avond naar de dokter met haar, voor haar hevige hoest: verdict: sinussen, slijmen en gevoelige bronchiƫn...
Moest ik een keiduur spul kopen om te puffen, gotver, daar was mijn maandbudget effe niet op voorzien...
Maar goed, ik mag de helft doorrekenen aan haar liefhebbende papa...
Als ik dat geld ooit zie, binnenkort stap ik echt naar de vrederechter voor verhoging van de alimentatie, het kan zo niet langer.
En nu, nu is ze de oren van mijn hoofd aan het zeuren pff tetteren dat die kan.
En ligt ze zielig te hoesten in bed.
Nu had ze ook een uitnodiging bij voor een verjaardagsfeestje, haar eerste...maar ja, moet ik weer een cadeautje gaan kopen? Life sucks als alleenstaande seg...
Enfin, ik ga er eens invliegen voor mijn studies, dan maak ik nog een waterkansje om te slagen dit jaar...
Dikke kus allemaal!