mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, september 19, 2007

Beetje uitleg


Een beetje uitleg over wat mij allemaal overkomt de laatste twee weken...
Op een beruchte of bekende datingsite maakte ik begin september een profiel aan (terug).
Waarom? mja gewoon om wat afleiding te hebben denk ik, want ik geloofde er niet echt meer in, op geen enkele manier.
En kijk... om precies te zijn 4 dagen later kreeg ik een leuke mail van iemand die echt reageerde op wat ik geschreven had...niet op 1 puntje ervan maar op heel veel.
En we begonnen te chatten en t was leuk. Ik zag er niet meteen iets relationeels in, of de man van mijn dromen. Ik vond t leuk en t was heel kameraadschappelijk. En t groeide... er volgden uren chatten en dan, uren bellen...
Met uren bedoel ik ook uren. 3 uur op een avond, een keertje 5 uur zelfs.
We lachten enorm veel af, praatten over vanalles en nog wat en toen werd Annemie een beetje ongeduldig. We spraken af op zaterdagavond maar uiteindelijk, zagen we elkaar voor t eerst op woensdag, een week en een dag na het eerste mailtje.
Het was onwennig, maar omdat we al zoveel wisten over elkaar en zoveel getetterd en gelachen hadden, was die klik er nog steeds. En eventjes later was er ook een andere klik.
Resultaat: we zagen elkaar afgelopen zaterdag terug en dat was een ongelooflijk mooie, romantische avond!
En verder? we bellen elke dag...soms meer dan 1 keer ;-). al gaan we nu wel vroeger slapen want op onze leeftijd weegt dat door he, om kwart voor drie pas je ogen toedoen :-).
En verder? may come what comes...time will tell...
k Heb geen zin meer om te overhaasten of een toekomst te beginnen plannen zoals ik normaal nu al aan het doen zou geweest zijn. Ik besef dat je nu moet leven en gelukkig moet zijn!
En niks forceren.
Het is fijn, het gaat goed en er is verbondenheid (oke corrigeer me zoetje als ik mis ben).
We zien wel... oh ja...k zal nog een leuk fotootje toevoegen...

Dikke kusseknuffen

Annemie