mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, oktober 15, 2008

Terug in roulatie, of hoe zeggen ze dat? :-)

Hallo allemaal!
Na een half jaar samenwonen, ben ik terug alleen met Sensi.
Het doet deugd om weer met haar alleen te zijn, eerlijk gezegd. Als het niet gaat, dan gaat het niet he.
Ik weet alleen dat ik me weer mezelf voel.
Ik vraag me nu wel af, of elke relatie automatisch inhoudt dat je jezelf niet meer kan/mag zijn.
Waarschijnlijk zal ik een vertekend beeld hebben maar serieus, ne mens begint eraan te twijfelen op de duur.
Enfin, ik wilde graag in Dendermonde blijven wonen maar alleen als we hier een sociaal leven kunnen uitbouwen, en daar zijn we mee begonnen. Sensi gaat turnen op zaterdagvoormiddag van half tien tot elf uur en ik ga Wushu doen op zaterdagvoormiddag van half elf tot half één.
Wushu is eigenlijk beter bekend als Kungfu, en is een Chinese gevechtssport. Er is een uur opwarming en stretching en daarna een uur oefenen aan de bewegingsvorm, met of zonder stok.
Het is heerlijk, ik vind het echt fijn en ik amuseer me ook, er zijn leuke mensen en ik hoop dat er zeker een sociaal leven uit kan groeien, alles op zijn tijd wel natuurlijk.
Achteraf gaan sommigen nog iets drinken in de cafetaria van de sporthal en vorige zaterdag ben ik voor de eerste keer meegeweest. Heel leuk! :-)
Sensi turnt in de zaal naast ons en komt dan na het turnen haar kleren halen in onze zaal, gaat zich omkleden en amuseert zich nadien wel, of met vriendinnetjes of met haar Nintendo DS of met n boek...
Ik ben wel blij dat ik nu ook fysiek iets kan doen en t voelt heerlijk! Dat stretchen is zaalig en god voor de lenigheid, er zijn conditieoefeningen bij en ook dat voel ik...op een positieve manier.
Het oefeningen van de handbewegingen is erg rustgevend en het uitvoeren van bewegingen met de stok zijn een echte uitdaging. Ik ben niet zo'n held in het meteen doorhebben van de bewegingen, ik denk te veel (dixit Pascal, die vorige week les moest geven aan de "beginnelingen") haha hij had t niet beter kunnen zeggen, t is zo! :-)
Enfin, ik kijk uit naar die zaterdagen!
Nu ga ik een beetje genieten van mijn gehuurde appartement. :-) Weliswaar is er nog geen werkende keuken maar bon, dat komt wel, er staat er wel een nieuwe in , maar ze is nog niet klaar.... :-)
Dikke kusseknuffen en tot de volgende keer!! :-))
Annemie

1 Comments:

  • At 31 oktober, 2008 14:14, Blogger Michiel en Leentje said…

    ik herinner me mevrouw Oomes, die tegen mij ook wel eens zei: je denkt te veel, en nu zegt mijn promotor dat ook weer... dat bindt ons dus blijkbaar :-).

     

Een reactie posten

<< Home