mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, september 30, 2007

Mooie nazomerzondag




Vandaag ben ik met Sensi naar Wachtebeke geweest, domein Puyenbroeck. Het is een aanrader voor iedereen! We waren in het voorjaar al eens geweest, maar nu zijn we gaan minigolfen.
Hééél leuk! t Was druk maar met z'n tweetjes glip je overal tussen. Daarna is Sensi nog eventjes in de speeltuin gaan spelen. Ik was wel te moe om met haar nog tot aan het dierenpark te wandelen. Gezien er weer een drukke werkweek wacht, ben ik zuinig omgesprongen met mijn energie en heb wijselijk de rit naar huis aangevat.
De rest van het weekend heb ik zo rustig mogelijk gehouden, na mijn ziekte van vorige week. Ik voel me toch snel vermoeid ondanks de vitaminen die ik nu neem.
Hopelijk gaat het nu snel beter, want het is niet leuk en zeker niet op een piekmoment op het werk. Ik voelde me best schuldig maar ik kon geen uur achter mijn computer blijven zitten dus...niet aan te doen.
Verder is gisteren Geert nog gepasseerd. Ik moet zeggen, het gaat allemaal zo vanzelf tussen ons, we communiceren goed, heel goed, en hij is mijn keppe hé!
Nu is het weer wachten tot volgende week eer ik hem weerzie.
Er zijn vast wel spreuken over geduld en relaties maar ik ken er geen haha.
Hij vertelde me dan over een talentenwedstrijd in Groot Brittanie, gewonnen door Paul Pott.
Net als Geert ben ik geen operafan maar van Paul Pott die zingt, krijg ik de tranen in mijn ogen.
Gewoon op Youtube Paul Pott intikken en voilà. Echt doen!
In bijlage voeg ik nog n fotootje van mijn superfantastische dochter...er zijn er ook van mij, maar ik heb geen behoefte om de wereld de zilverachtige glans die zich over mijn haren verspreidt te tonen.
En nu ga ik die dochter lekker in de douche steken... proper voor n nieuwe schoolweek!
Dikke kusseknuf

Annemieke

3 Comments:

  • At 02 oktober, 2007 18:11, Blogger Michiel en Leentje said…

    Leuke foto... :-)
    Komen jullie pannenkoeken eten zaterdag?

     
  • At 15 oktober, 2007 03:12, Anonymous Anoniem said…

    Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

     
  • At 16 oktober, 2007 14:31, Anonymous Anoniem said…

    Mieke,
    Wat is Sensi al groot geworden! Tijd dat er nog eens een reunie valt op een dag dat we van de partij kunnen zijn.
    Groetjes van ons uit de Kempen!

     

Een reactie posten

<< Home