mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, november 16, 2008

Ja seg, die titel altijd :-)

Het goede nieuws is dat ik voor mijn appartement nu eindelijk de goede plaffoniere gevonden heb :-). Eenvoudig, maar mooi, met sterretjes en manen...Ook niet duur, dat is ook meegenomen!
Wushu gisteren was fijn maar ik voelde mijn leeftijd denk ik, de spieren van mijn linkerbeen bovenaan vanachter deden vreselijk pijn, en ik moest opletten of ik zakte door mijn rechterknie, en mijn pols waar mijn sparringmaatje me vorige week raakte, kon me bij het pompen absoluut niet houden. Stom van mij dat ik het probeerde want nu doet ie weer meer pijn. Gelukkig heb ik hier een verbandje liggen dat ik er ga ronddoen deze week. Oud worden zeker? :-)
En toch doet t goed he, zo nekeer rondrennen, sit-ups ook, en stretchen...
En de vorm met de stok schiet goed op, deze keer ging het veel beter, en ook het nieuwe stukje erbij zat wel goed denk ik. Ik kon goed volgen en Belinda is een goede lesgeefster. Waar je twijfelt mag je vragen stellen. Dat is heel fijn.
Gisteravond dan mijn liefste neef en zijn vriendin over de vloer gehad, voor het eerste beloofde maandelijkse etentje in een rij mag ik hopen. De waterzooi van kipfilet met spinazie en champignons werd lekker bevonden dus oef :-) en de babbel was heeeerlijk. Dat kan een mens goed doen he zo'n babbeltje.
Vanmorgen dan goed proberen uitrusten, brood gaan kopen met de dochter, en daarna de afwas van gisteren gedaan (daar was ik dankzij een lekkere rode wijn gisteravond laat niet meer toe in staat :-) ).
En daarnet nog even gestreken, t is nog niet klaar, ik ga dadelijk nog even doordoen maar alles doe ik niet meer vandaag. Ik ben me er heel goed van bewust dat ik mijn krachten moet doseren op zeer voorzichtige wijze :-S, door de hevige druk op t werk...
Bovendien wil ik nog in bad voor Witse :-).
Daarna zal ik met n amaretto in de zetel voor de tv kruipen denk ik.
Maar voor t zelfde geld verloopt mijn avond helemaal anders, ik ben nogal onvoorspelbaar denk ik :-).
Ach ik heb t gevoel dat ik door de eerste najaarsvermoeidheid, ziektes en stress een beetje door aan t geraken ben, ik hooooop het :-).
Bon, uitkijken naar volgend weekend en dit rustig afsluiten.
Ik wens iedereen een goede werkweek, met werkende computerprogramma's enzo :-).
Dikke kusseknuf!
Annemie