mamaSensi

Carpe Diem!

vrijdag, juli 31, 2009

Bang - vertrouwen

Wat ben ik bang dat ik spoken zie,
dingen voel of ervaar of opmerk die er niet zijn...
Zoo bang
Dat zou ik vroeger nooit gehad hebben
Ik zou vertrouwen gehad hebben
In al wat ik zag en voelde
Ik zou niet zo oneindig alles geanalyseerd hebben...
Tja dat zijn de littekens van t leven zeker
En van vorige partners
Want afgewezen worden knaagt aan je zelfvertrouwen
Hoe je t ook draait of keert.
k Moet
vertrouwen hebben
hopen
voelen dat t vlot gaat en t laten groeien
Wat ben ik toch n ongeduldige bees!
Maar the girls night van gisteren kon me enigszins gerust stellen.
Ik ben daar niet alleen in, er zijn meer vrouwen die zo denken en voelen
Dus nu moet ik tegen mezelf spreken
en zeggen dat ik geduld moet hebben
Geduld geduld geduld geduld geduld
Binnen 1000 keer lukt t misschien wel :-)
Ondertussen is mijn superfantastischformidabelschattige dochter weer thuis
met nieuwe wijsheden die je achterover doen slaan
een extra portie zelfzekerheid die groter is dan de mijne
en zoveel verhalen dat ik bijna doof ben.
Vanavond ga ik met haar ene drinken om ns rustig tijd voor ons tweetjes te hebben, we nemen de beruchte Pixarspeelkaarten mee...
Effe mama-dochter tijd.
Bijpraten he, haar haar verhaal laten doen, lukt beter daar dan thuis...
k Kijk ernaar uit sé :-).
Morgenvoormiddag rommelmarkt in de buurt met vriendin en haar kindjes
Zondag naar de zoo, Kai-Mook gaan bekijken...
Druk weekend, want morgenavond komen mn neef en zn vriendin, als t goei weer is, gaan we ene pakken...
Mmm van de zomer genieten he!
Allé, k ga de valies uitladen en mijn wasmachine in gang steken :-)
tata