mamaSensi

Carpe Diem!

vrijdag, oktober 30, 2009

Emo-time

Mijn lief heeft het nogal druk de laatste avonden,
en gezien we eigenlijk zo goed als samenwonen
mis ik hem dan.
Zoals nu.
k weet niet of het er iets mee te maken heeft
of misschien is het de tijd van de maand
maar ik ben een beetje emotioneel.
Vandaag op het werk
was ik ontroerd door iets
(vraag me niet meer wat :-))
de tranen stonden me in de ogen
en net dan vroeg mijn collega assistentie voor een loket.
Oke, hopelijk heeft die mens niks gezien aan me haha.
k Ben dan maar mijn kordate zelf geweest en heb de mens zo goed en zo kwaad als ik kon voortgeholpen.
Daarnet was er ook weer zo'n moment.
Sensi had een toets voor me opgesteld over hoe goed ik haar ken.
Heel leuk, vooral toen ik zei dat ze dat met een rode balpen moest verbeteren en erbij zei dat ze niet te streng voor me mocht zijn.
En toch was er die ontroering, dat traantje snel wegpinken.
Ik ga het maar op de hormonen steken want ik zou begot niet weten hoe het anders komt.
Het wil natuurlijk absoluut zeggen dat ik gelukkig ben, ontroering is mooi!
Voor mij betekent het dat ik intens leef en beleef...en die kleine dingen doen het hem dan.
En zo moet het, want je leeft maar 1 keer he!
De knuffeldag vandaag indachtig geef ik iedereen een dikke knuffel (virtueel dan, veiliger met al die griepen in t land :-)).
Dikke knuffel!

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home