mamaSensi

Carpe Diem!

vrijdag, oktober 16, 2009

Emoties

Tja, wat is dat toch met die emoties de laatste weken?
Supergelukkig dat in elk geval.
k Voel me gedragen, geliefd, bemind...
Huilen van ontroering, of van het lachen.
Van gemis ook.
Er is warmte in mijn leven.
Maar een relatie wil ook zeggen
geconfronteerd worden met je onvolmaaktheden
(hoewel die er niet zijn volgens mijn lief :-))
met je onzekerheden ook...
Op deze moment vraag ik me gewoon af
hoe ik volgende week ga doorgeraken
al werkend...
En dat zet ik dan NU van me af om nog van dit weekend te genieten!
Genieten van een bed voor mij alleen vannacht :-)
(ne mens moet overal t positieve van inzien he ;-))
Genieten van een mama-dochter avondje
En morgen van samen met zijn drietjes dingen doen...
Morgenavond mijn allerliefste neef op bezoek met zijn vriendin,
Overmorgen dagje zee
Etentje met de mama, papa, broer, vrouw en kind, zus en de 3 kindjes...
Wat wil een mens nog meer?
Soms moet je echt bewust je blik op de wereld verkleinen
Even in je eigen wereld leven
Batterijen opladen
En dat ga ik doen dit weekend!