mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, april 13, 2005

Puffen

Hehe
Tot nu gaat het goed, dat puffen van Sensi. Op school doen ze het gewoon tijdens de middag. Blijkbaar zijn ze het er gewoon en ze vertelde me dat er in haar klas nog een kindje is dat het moet doen.
De stagiare werkt met hen rond sprookjes en ze heeft het verhaal verteld van rapunzel (ik weet niet meer wie dat ook weer was maar bon) en sensi zegt dat ze het baby'tje mag spelen....
Ze is in elk geval enthousiast. Ze waren zelfs geschminkt geweest, begin deze week...
En morgen jippie morgen, mag ze tijdens de middag frietjes gaan eten voor een jarig kindje wiens mama een frituur heeft. Daar kijkt ze al een hele week naar uit natuurlijk!
Dit weekend gaat ze weer naar hare papa en daar houd ik mijn hart voor vast...gaat hij puffen met haar? En haar neusdruppels doen? En me de helft terugbetalen?
Gatver erg als je er niet eens op kan rekenen dat haar vader de gezondheid van zijn dochter gaat verzorgen he....
ZAterdagavond komt mijn zus... misschien gaan we een weekje op vakantie met de tent die ik onlangs kocht...Frankrijk here I come!! (in juli pas hoor)
Mijn programma voor volgende week is bijna klaar...dus duimen maar dat ik slaag dit jaar...
Dikek kus en tot de volgende!
(ben moe dus k ga slapen)