mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, januari 08, 2006

Mmmm

Tja, mijn creativiteit qua titels is even op.
Vandaag lang gebabbeld met de persoon die ik onlangs leerde kennen.
Heb een beetje dieper kunnen kijken in zijn ziel.
Begrijp hem erg goed hoor, en hij wil ook zo wanhopig graag begrepen worden.
Net als ik.
Heb ook veel angsten omtrent relaties, veel onzekerheden.
Ik heb wel wat wijsheid verworven de laatste jaren maar dat blijft natuurlijk theorie.
Op relationeel gebied heb ik dat nog niet in praktijk kunnen omzetten.
En dat is natuurlijk de grote vraag: gaat het mij lukken om goed te functioneren in een relatie?
Ga ik in staat zijn die mooi verworven, theoretische wijsheden in praktijk te brengen?
Waarschijnlijk is het de kunst, als met alles in het leven, het gewoon te nemen zoals het komt, en op die moment te ageren zoals het beste lijkt op die moment.
Mja, we zien wel wat het leven brengt he.
In elk geval: er is openheid, er wordt fantastisch gepraat, we voelen ons goed bij elkaar, we zijn lief voor elkaar en god ja, we kennen elkaar net, dus laten we gewoon een stevige basis leggen en verder zien wat eruit groeit.
Ik ben vast ook veel ongeruster over alles dan nodig is.
Op de echte geruststelling zal ik nog wat moeten wachten, en dat weet ik.
Niet iedereen is zo'n : gooi je erin type als ik.
Iedereen gaat anders om met zijn angsten en onzekerheden he.
I'm sure he's worth it!
Een volle werkweek wacht mij dus ik ga t bedje in.
Slaapwel allemaal and sweet dreams!
xxx
Minnie