mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, januari 01, 2006

Happy Newyear!

Er is weer veel gebeurd de laatste tijd.
Ik heb het druk gehad met mijn stage...was een hele leuke leerrijke week.
We zijn naar het toneel geweest en de kleuters hebben er echt van genoten, ook achteraf nog veel plezier beleefd aan de muziek ervan.
Net voor mijn stage iemand leren kennen. Puur toeval eigenlijk.
Na maanden nog een keertje aangelogd op een bepaalde site en na een halfuurtje dat eerste fantastische mailtje.
Op een zwaar moment tijdens mijn stageweek, kreeg ik een superleuk mailtje nog van hem, en dat heeft me die dag rechtgehouden.
Elkaar verleden week voor het eerst gezien...klikte enorm... geen schroom naar elkaar toe...gewoon... we kunnen ons gedacht zeggen tegen elkaar...
mja...
Gisteren afgesproken...of eigenlijk eergisteren al maar door dat noodweer...
Dus gisteren samen oudjaar gevierd... made me so happy....hebben eigenlijk alleen maar gezamenlijke interesses ontdekt, veel gepraat... geknuffeld...is echt supergoed voelen bij elkaar...
Ik zou honderden kaarsen aansteken om te bidden dat dit zo mag en kan verder groeien!
En ik voel dat het nog veel verder kan groeien.
We zien wel, ik heb enorm genoten en hij ook!
Nu hem weer missen dat is minder leuk.
Maar misschien komt hij deze week al langs.
En sebiet heb ik Sensi voor de eerste keer sinds een week weer eens bij mij.
Fijn!
Heb haar ook gemist he!
Greetings fom seventh heaven on earth. (daarmee bedoel ik da tik heel gelukkig ben maar toch ook nog met mijn voetjes op de grond sta.)
Dikke kusseknuf
Minnie