mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, december 12, 2005

Stage - Alleman

Volgende week mijn eerste week eindstage van dit jaar.
Waarna er nog 3 zullen volgen.
Ik ga met de kleutertjes naar het toneel kijken, Alleman.
Zalig toneelstuk. Ik heb het al gezien met Sensi.
Eigenlijk verlopen de voorbereidingen redelijk vlot om er nu pas aan begonnen te zijn. Mijn hele week zit bijna vol gepland en voor de meeste activiteiten heb ik ofwel al ideeen ofwel is de les al af.
Goed nieuws dus.
Aan dit tempo is alles hopelijk donderdagavond af.
En ik ga extra aandacht besteden aan de turnles en gelukkig heb ik hulp gekregen van een toffe medestudente.
K vrees wel dat ik haar hulp rond pasen nog nekeer ga moeten inroepen maar ik krijg veel ideekes van haar.
Heb dit weekend genoten.
Zaterdag op mijnen alleen door Gent gezworven en genoten van de kerstsfeer. En gisteren hetzelfde gedaan hier in Dendermonde.
Ik had het echt nodig!
Verder nog steeds single. En jammer genoeg is de droom waarover ik vertelde niet meer teruggekomen.
Sensi is ook oke en wordt elke dag slimmer, vooral op wiskundig gebied.
Ben nog steeds apetrots op haar ;-)).
Ik ga slapen, van de hele dag op de computer doet mijn hand zeer, is nu van s morgens tot s avonds.
Als deze stage voorbij is, vlieg ik in mijn eindwerk en ga ik mezelf Yoga aanleren voor hier thuis te doen, en probeer nu serieus op mijn voeding te letten, want ben véééééél aangekomen (toch 4 kilo).
Niet dat mannen dat niet leuk vinden maar ik vind het niet leuk dus! Ik ga er wat aan doen he!
DIkke kusseknuf
Minnie