mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, januari 10, 2006

Tja, ik weet het niet meer.
Hij heeft nog gevoelens voor een ex.
Maar hij denkt niet dat hij er nog mee samen kan zijn.
En ik ben alles wat hij in een vrouw zoekt.
We gaan elkaar nog zien en beter leren kennen.
En zien of er alsnog iets kan groeien.
Ik weet niet of dat nog een goed idee is eigenlijk na wat er nu gebeurd maar ik vind hem wel absoluut de moeite waard om hem toch een beetje tijd te geven.
Dus dat zullen we dan maar doen.
Gonna take life the way it comes he.
En dan minder leuk: Sensi is vandaag met luizen van t school gekomen jakkes. Allé, met neten, de eitjes ervan.
Heb erachter zitten vissen en er heel wat uitgehaald, en haar gewassen met shampoo natuurlijk.
Allé, ik ga slapen, ik ben aardig moe van dat gepieker en getol in mijn hoofd.
xxx

1 Comments:

  • At 11 januari, 2006 18:27, Blogger Michiel en Leentje said…

    niet leuk, zo neten in het haar van mijn petekind... ocharme 't schaap...
    gevoelens voor de ex: gewoon niet te veel mee in je hoofd en je maag zitten, zou ik zo zeggen: dat gaat waarschijnlijk nooit over, maar het zal wel veranderen

     

Een reactie posten

<< Home