mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, december 15, 2009

Zwanger

t Is nu al een poosje geleden dat ik schreef.
Ondertussen ben ik 10 weken zwanger en groeit er een klein fantastisch wezentje in mijn buik.
Hoewel we het al op t scherm zagen, dringt het moeilijk door dat dat in mijn buik gebeurd. Die buik groeit nochtans al beetje bij beetje.
Iedereen zit al te zeuren om te weten te komen hoe we ons kindje gaan noemen, welk geslacht het zal zijn. Awel, het geslacht laten we zelf ook een verrassing zijn. En de namen zwijgen we. Ook tegen Sensi zeggen we niks want ja, als zij het weet, weet iedereen het! Dus vissen heeft geen zin. Alleen de mensen die ons kaartje gaan maken zullen we op t laatste voor het gemak misschien al iets verklappen qua naam.
En verder zien we wel. Binnen 2 weken is er nog de belangrijke nekplooimeting, om te testen op mongolisme...
En als dat oke is, dan is t gewoon zaak van de zwangerschap goed door te komen he.
Op de moment is dat iets minder makkelijk. Na 2 volle weken werken ben ik volledig doodop eigenlijk. Mijn dokter zei al lachend dat dit in sé een goed teken is, maar leuk is het niet natuurlijk. En daar profiteert een virusje van om effe vervelend te doen in mijn keel en neus...
Ach ja, de controledokter is geweest dus ik ben weer volledig gewettigd afwezig. Alsof het al eerder gebeurd is dat ik onwettig afwezig was!!!!
Bah!
Enfin, na dit weekje rusten zijn het twee korte weken werken...dus dat is ook fijn.
En dat zal haalbaarder zijn dan 2 volle weken werken.
Ik zit hier terwijl te luisteren naar liedjes van Disney films: Lion King, Beauty and the Beast, Hercules, Mulan.... Heb ook een versie gevonden van Jackie Chan, die een liedje in t Chinees zingt uit Mulan, en ook Wushu demonstreert, zalig om naar te kijken, en best ontroerend om naar te luisteren (ohjee die hormonen haha).
Nu ga ik rustig aan mijn bedje in denk ik.
Slaapwel!