mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, april 14, 2005

Sleepy

Oke, de vermoeidheid eiste zijn tol deze avond.
Gewoon in 't slaap gevallen in de zetel.
Deugd dat dat kan doen en ik had het eigenlijk wel verwacht.
Zalig. Sensi sliep zelf nog niet lang of ik was ook vertrokken.
TJa te laat gaan slapen eerder deze week, dus maak ik er maar een inhaalavondje van.
Ze heeft trouwens een heerlijke tijd gehad in het frituur van haar vriendinnetje. Ze hebben allemaal een samson box met bijhorend speelgoedje gekregen.
Gisteren ben ik wel geschrokken toen ik haar ging ophalen in de gemeentelijke opvang. Brutaal dat ze was, en tegendraads! Pff, gelukkig blijf ik daar kalm onder en heb ik haar toch meegekregen maar de mevrouw die daar ook werkt keek wel raar en was nog harder geshockeerd. Tja het was over tegen de tijd dat we buiten waren.
Vanavond was ze kalmer en heeft ze effe tv mogen kijken maar daarna was het weer getreuzel langs alle kanten.
Heb ik haar wel moeten straffen door haar speelgoedjes van in het frituur af te nemen.
Ze was er verdrietig om maar het hielp wel. Ze kan soms zo treuzelen, en het lijkt wel of ze dat altijd doet als het net heel leuk en goed geweest is...
Enfin, daarstraks ook nog even op mijn stageschool geweest en ik zie het absoluut zitten mijn stage daar. De juf was best tevreden over mijn weekplanning, alleen de lessen godsdienst nog.
Daar trek ik zaterdagmorgen nog maar even voor naar de schoolbibliotheek.
Tuin van Heden, zo heet er een handleiding.
Het is zo'n moeilijke klas dat ik te lange klassikale momenten moet vermijden.
Dus de voorstelling van het aanbod en gedaan.
En toch zie ik het zitten, ze zijn echt zo lief en schattig. Ik hoop wel dat mijn stem het zal houden de hele week, maar ik denk het wel.
Ik kijk er nu echt naar uit, vooral omdat er al heel veel klaar is in tegenstelling tot vorige stages, waarbij ik de week zelf nog heb zitten zwoegen als een beest. deze keer zal het niet nodig zijn.
Dit weekend nog effe doorzetten om de dagplanningen af te werken en dan komt het goed.
Enfin, ik duik mijn bedje in, nog een gedachte naar Amsterdam, het lijkt me daar zo spannend en hé meid, ik denk heel vaak aan je hoor!
Dikke kussen en slaapwel iedereen!