mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, januari 19, 2006

Even heeel erg moe - dag van confrontaties

hehe
vanavond de confrontatie aangegaan met de schimmel op mijn muren.
Er foto's van getrokken en die verzonden naar huisvestingsdienst van de stad en een aangetekend schrijven gemaakt naar huisbaas.
Was niet de eerste confrontatie vandaag.
Op 't werk ook eentje gehad...met de "bazin"...
Heb mijn gedacht gezegd en had/heb gelijk.
Ze schrok wel wat.
Tja, de tijd van voeten kussen of blind ja-knikken is voorbij.
En ook de tijd dat we haar gemanipuleer en gelieg en bedrieg niet doorhadden.
Jammer...
Voor haar!
Ben blij dat ik ik ben dan op zo'n moment.
Heb ook mijn fouten maar probeer wel een oprecht, eerlijk, lief, vrolijk, behulpzaam mens te zijn. Voor iedereen die respect toont voor mij.
Probeer verderook ex te bereiken maar die geeft niet thuis.
Als ie zo verderdoet wil Sensi binnenkort niks meer met hem te maken hebben.
En wie kan haar opvangen? Juistja. Ik dus.
Met liefde hoor maar is wel zwaar bij momenten.
Gezien al de rest hierboven.
En dan nog school.
Pff
Nog even doorbijten maar er zit al zoveel in mijn hoofd, praktische zaken en t is effe teveel.
Hoewel: t plan is dat ik morgen vragen ga opstellen voor de interviews van artiesten.
En da tik nog wat voort ga schrijven aan mijn theoretische kant.
En ook al nekeer grove planning ga opmaken voor de drie weken stage.
Zou al goed zijn toch?
En dat ik nekeer op de lotto ga spelen dit weekend! Is t gene grote pot ofzo? grote overdracht?
We'll see. May come what comes.
Schouders zijn nog breed genoeg.
Wel last van rug en heupen...
Mijn lijf begint slijtage te vertonen.
Nieuwe matras aan t einde van de maand zal goed doen en ooh dat droom van een bed daar ga ik me prinsesheerlijk in voelen!
k Ga slapen!
xxx