mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, januari 17, 2006

Sick

Ja sick dus in de ware betekenis van het woord, sick door een of ander stom viruske.
Heb het geweten amai, en ook nog wat diarree erbij, pff.
En sick van ne zekere gast die drie dagen lang niet opneemt als ik bel, maar als ik bel zonder mijn nummer kenbaar te maken opeens wel opneemt!
1 woord: eikel!
Laffe zielige vent!
Wish you a life full of unhappiness and misery!
Als je niet eens open kaart kan spelen...
Dan ben je een dikke lafaard he!
En iedereen heeft zijn angsten en wil niet graag mensen kwetsen maar da tmag geen excuus zijn. De korte pijn is wel beter dan de lange!
Dus liever de waarheid in mijn gezicht gekletst krijgen dan in onzekerheid moeten wachten.
Geloof me de tijd dat ik het niet kon is er ook geweest maar als je bijna 34 bent dan wordt het wel tijd dat je het kan vind ik.
Ach t heeft geen zin om hier wat te zittn peuteren in onzekerheid, ik hoop nog steeds van een deftig antwoord te krijgen straks.
Benieuwd ben ik wel ja!
Qua originaliteit van excusen enzo :-)) k kan er misschien nog iets van leren.
So pissed you know. So pissed.
De tijgerin in mij wordt wakker en o wee...dat komt niet goed!
Enfin, ga me even in de moederrol murwen en zorgen dat mijn dochter thuis geraakt.
sooo pissed!
angry mum

1 Comments:

  • At 18 januari, 2006 07:32, Anonymous Anoniem said…

    Kweet niet wat te zeggen Annemieke. Khoop dat je de kwade tijgerin snel kan opbergen en dat de sterke leeuwin die ik ken heel vlug terug zal zijn.
    Laat je niet kisten door zo nen alien zenne!
    Dikke kus en volhouden, mniek.

     

Een reactie posten

<< Home