mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, mei 16, 2005

Party

Oke, dat was dus anderhalf uur springen en dansen...
En het heeft me echt goed gedaan...zoiets elke week zou fantastisch zijn.
Goed voor de conditie!
TJa de persoon waar ik verleden jaar verliefd op ben geworden, was er natuurlijk ook.
De aantrekking blijft maar verder...goh, het heeft geen zin.
En daarbij lijkt het mij makkelijker om een niet bekende als partner te hebben ;-))
We zien wel, one day my pronce will come.
Al rijst de angst dat ik hem ooit heb laten schieten en ik geen kans meer krijg.
Ander onderwerp. (zucht)
Vandaag mijn terras nog eens aangepakt: plantjes gekocht en mijn bloembakken gevuld...
Strijd tegen de slakken aangegaan. Alleen jammer voor die beestjes dat mijne pot zout opengevallen is ;-)), ze hebben de volle laag gekregen oeps!
Clumsy Annemie again...
HAHA
Sensi heeft flink geholpen, opkeren, potten vullen met potgrond...
Het ziet er mooi uit. Mijne groenen bak zit vol om te ledigen en nadien ligt er nog genoeg om hem nog eens te vullen. Maar alles zal clean zijn tegen het feestje! Netjes mooi, groen!
Met bloempjes van mijn favoriete kruiden: bieslook, thijm, salie, bonenkruid....
Alleen rozemarijn ontbreekt nog...daar heb ik nog een potje voor over.
Oh en een eucalyptus die heb ik ook.
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home