mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, mei 15, 2005

Partytime!

Zo dadelijk ga ik me klaarmaken om nog eens naar een concert van mijn favoriete covergroepje te gaan.
EN ik ga te voet en wordt thuisgebracht dus neem me niet kwalijk maar ik ga toch wel een beetje drinken ;-)
Vooral omdat de persoon op wie ik verleden jaar zo hevig verliefd ben geworden er weer gaat bij zijn. En ik niet weet hoe ik op hem ga reageren.
Ik kijk er naar uit, vooral na mijn dipje van gisteravond.
Zwaar dipje...
Maar voilĂ  vanavond is het feest en noone 's gonna stop me. Zij die me al bezig gezien hebben tijdens de concerten weten dat ik serieus uit mijn bol kan gaan en ja dat ben ik deze keer ook van plan. Met andere woorden: springen van het begin tot het einde....en vannacht kramp in mijn kuiten haha.
Yes!
I'm a wild one!
De tijgerin in mij haha.
Ja ik kan er ook niks aan doen maar ik heb een serieus wild kantje, iedereen is gewaarschuwd.
En het laatste jaar is dat helemaal bevrijd.
Yiehaa!
Enfin, aan alle mft-fans, see you tonight en de rest: geniet een beetje mee van mijn genieten.
En nog een klein vraagje: het is hier in de plaats waar ik graag woon en Sensi haar draai gevonden heeft - misschien mag ik mijn prins tegen het lijf lopen? Het hoeft geen wit paard te zijn.
Oh jee t niveau zakt en da was een flauwe!
OKee, ik ga me douchen en klaarmaken en erin vliegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home