mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, april 28, 2005

Ziek deel 2

Oke, vervolg van het ziekverhaal: dokter geweest, ziek, k mag de rest van de week thuisblijven en antibiotica nemen. Plus nog extra pillen voor de ontsteking op mijn sinussen en hoestsiroop en neusdruppels en deze morgen, toen ik opstond, nog wat anders ontdekt: er zit nog een infectie op 1 van mijn ogen en Sensi heeft het ook (is heel besmettelijk!) dus ook nog oogdruppels.
Fijn seg. Ik heb net de hele ochtend op de zetel gebivakkeerd nadat ik Sensi naar school had gebracht, lekker koortsig...:-(
Moest ik door al die pillen en die koorts dan nog van roze olifanten ofzo dromen maar nee hoor, droomloze dromen...
Ondertussen ziet mijn livinkje en mijne gang eruit of er inbrekers gepasseerd zijn die haastig wat gezocht hebben.
Ik heb gewoon de fut niet om op te ruimen.
Hopelijk lukt me dat morgen wel!
Dan is het in het weekend toch properder.
Het is dus zo dat ales van mijn stage in mijne gang staat plus nog wat boodschappen enzo.
Ga ik sewes echt wegzetten, dan is mijne gang toch al wat op orde.
Lang achter de computer blijven zitten lukt me ook niet zo goed dus ik ga mijnen zetel weer eens opzoeken.
Misschien eerst een wandelingetje van een meter of tien tot de voordeur om te kijken welke facturen er nu weer gekomen zijn.
Groetjes en niet vergeten: het kan alleen maar beter worden!! ;-))
xxx