mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, mei 02, 2005

Ziek deel zoveel

Tja, goed uitgerust verleden week en daarna op weekend met de familie naar Jabbeke.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, heb mijn schoonzusje beter leren kennen en apprecieren, ze is echt een hele toffe! Jammer dat ze zover wonen anders zou ik er veel vaker langs gaan.
En dan gisterochtend: een zieke Sensi. Net nu ik er door aan het geraken ben, wordt zij ziek.
Gelukkig kon ik ze bij mijn ex-schoonzus brengen voor een dagje, met de gedachte dat het vandaag wel beter zou zijn. Vergeet het dus maar, deze avond met haar naar de dokter en die had liever niet dat ze nog naar school gaat deze week.
Dus noodplan 1: oma en opa aan zee gebeld. Gelukkig mocht ik ze nog brengen, het is maar tot woensdagavond, want donderdag is een feestdag en vrijdag maken ze de brug bij ons op het werk.
Dat betekende dus wel: 3 uur in de auto. Vertrokken om tien na zes, om tien na zeven ginder en om half acht terug vertrokken naar huis.
Tegenwoordig zie ik heel vaak de zee, maar nooit langer dan een paar minuten ;-)).
Nu ben ik dus hééél erg moe...
En ga ik in mijn bedje kruipen, want overmorgen moet ik de stunt nog eens herhalen.
En dan zou het wel eens véél drukker kunnen zijn richting zee.
Hopelijk niet maar ja, ik moet haar dan ook nog eens bij hare papa afzetten woensdagavond tot donderdagavond...
Misschien toch maar effe mailen naar hem om te zien of hij dat wel ziet zitten, al die medicamenten enzo die ze moet krijgen.
Punctualiteit is niet zijn sterkste kant, ook niet wat zijn dochter betreft.
Erg maar het is zo.
Een gewaarschuwd mens...enzovoort
Slaapwel!!!
xxx