mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, mei 11, 2005

Studies

TJa, eindelijk lonkt de zomer...voorspellen ze iets hogere temperaturen.
Jammer dat ik eerst nog een zware opdracht heb: mijn studies van dit jaar tot een goed einde brengen. Het zijn vooral de taken die me tijd gaan kosten. Nog veel tijd en alles moet af tegen 1 juni.
Aiai dus...
Het is ongelooflijk, een huishouden een kind en werken... zware combinatie maar best haalbaar maar...nu die studies. Het is me allemaal effe teveel geweest. Niet mijn stages, die heb ik met plezier gedaan. Maar de losse opdrachtjes, pfff...
En dan godsdienst, ja godsdienst alstublieft... het lijkt tegenwoordig meer op zedenleer in de kleuterschool, vooral in de eerste kleuterklas. Logisch ook, die kleuters hebben geen boodschap aan bijbelverhalen.
De oudere kleuters krijgen het wel te verteren.
Maar enfin, wij moeten dus een rottaak maken. Iedereen die nog geen diploma behaalde in een katholieke hogeschool moet de drie filmen van trois couleurs bekijken en bespreken... pfff...ik heb notabene mijn hele leven op katholieke scholen gezeten en altijd godsdienst gehad...
Bwaaaak fucking shit, vergeef me mijn taal maar ik kots ervan he...niet dat ik die filmen nooit wilde zien of dat ze misschien niet goed zijn maar het feit dat het MOET, zal al negatieve gevolgen hebben voor de filmen in kwestie.
Trouwens: wie ze ooit zag of ze voor mij wil bekijken en bespreken: 3 dikke bezen en een etentje...
Vrijwilligers weten me wonen he;-))
Enfin, ik MOET erdoor en ik ZAL erdoor geraken!
DUs nu op tijd mijn bed in want dat lukte me anders nooit, vandaag DOE ik het gewoonweg zodat ik er morgen kan invliegen voor de laatste 3 zware weken.
Dikke kus en leef met me mee...please?
xxx

2 Comments:

  • At 12 mei, 2005 08:42, Anonymous Anoniem said…

    Natuurlijk leef ik (en zovelen samen met mij :-)) met je mee hoor meisje!
    Ik weet dat je het kan, het zal nu enkel nog effe doorbijten worden!
    Ik heb helaas de films niet gezien, dus daar kan ik je niet mee helpen vrees ik :/
    Kop op meisje, je kan het!!
    Dikke kus

     
  • At 12 mei, 2005 09:29, Blogger Michiel en Leentje said…

    misschien kan je ervan afgeraken door de films eens op te zoeken op www.imdb.com...
    ik heb ze ooit, in een ver en duister verleden, wel gezien, en ik vond ze mooi, maar 'k weet er niks meer van (hoewel, als ik me niet vergis begon er eentje met een reis door telefoondraden of zoiets)

     

Een reactie posten

<< Home