mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, mei 09, 2005

Opkuis

Gisteren heb ik heerlijk opgeruimd! Mijn terras lag vol bladeren en het putje van de afloop zat verstopt.
En ja I'm a doe het zelf girl! Dus heb ik alles gefixed, leeggemaakt, opgekuisd.
Properkes hoor! Dat moet ook he, als ik hier binnenkort een feestje wil geven...:-))
Sensi heeft een hele dag gespeeld dat het niet meer normaal was.
En nog iets, voor het eerst sinds lang heeft ze deze avond niet meer gehoest!
Hopelijk blijft het zo.
Gelukkig zijn ze op school ook bereid om haar de nodige medicamenten te geven tijdens de middag.
Goeie school!
Enfin, effe de zetel in en dan in bedje.
xxx

2 Comments:

  • At 10 mei, 2005 21:48, Anonymous Anoniem said…

    Dat is wel jammer da'k ni naar uw feestje kan komen. Jammer, jammer, jammer. Ik vind hoe gij u daar uit de slag trekt werkelijk grandioos. Dat doet mij denken aan een ver verleden tien enkel Price, ne windhond en wat getaffel ons al op verre einders dreef. Zonder dat we nadachten over hoe en wat onze moeders zich voelden. Zo dus, of toch ongeveer.

     
  • At 10 mei, 2005 21:49, Anonymous Anoniem said…

    't is was Prince, he!

     

Een reactie posten

<< Home