mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, mei 23, 2005

Zomer?

Hoi!
Vandaag met mijn collegaatje geshopped, tijdens de middagpauze.
Ken je dat? Twee vrouwen die een (goedkoop) jurkje (hetzelfde) vastnemen, elkaar aankijken en dan tegelijk zeggen: passen!
De pashokjes bestormen en naast elkaar gaan zitten passen. :-))
Heerlijk teenage-gevoel haha.
We hebben ervan genoten.
Dan bij elkaar gaan piepen. Hoe past het jou? Hoe past het jou? Zaalig!
FIjne ervaring!
En voor de curieuzeneuzen onder jullie: ja we hebben het gekocht en we voelden ons er fantastisch in. :-))
Deze avond (sorry meid, dat was de reden dat ik het niet meer gezien heb) met Sensi zitten lezen in een boek. Je leest het goed: zitten lezen.
Ze kan een heleboel woorden lezen zonder dat ze het zelf beseft en opeens wil ze wel.
Zeep, pan, kan, de, in, is... en ga zo maar door en trots dat ze was. Het lukte haar ook vrij goed om de verbindingen te maken, om er 1 woord van te maken.
Ze zal waarschijnlijk kunnen lezen voor ze naar het eerste gaat. Maar ze was zo geïnteresseerd, dit weekend ook al.
Ik wil haar honger ook niet afremmen. En ze blijft sowieso nog een jaartje in de kleuterschool.
Dus haar honger naar kennis wil ik dan toch een beetje proberen bevredigen...
En ik doe het alleen als ze er zelf om vraagt he.
Nu ga ik slapen, ik wil uitgeruster zijn dan vandaag.
Ja mijn hoest blijft me ambeteren.
Heb wel een goed medicament van de natuurwinkel. Hopelijk helpt het deze nacht!
EN lig ik mezelf niet hoestend wakker te houden zoals vorige nacht!
Dus slaapwel voor nu!
Dikke kus!
Annemie

2 Comments:

  • At 24 mei, 2005 01:03, Anonymous Anoniem said…

    onverwacht en ongedacht...
    les 1: hoe word ik een voyeur? ;-)
    (om van die andere afwijkingen nog maar te zwijgen hé)
    Andere commentaren hou ik voor mijn openlijk geheim internetdagboek dat binnenkort verschijnt...

    grtn


    je ...

    (haha, laat de vragen maar toestromen)

     
  • At 24 mei, 2005 09:24, Blogger Michiel en Leentje said…

    woehoe, mijn petekind kan lezen...
    op school is leen wel een van de eerste woordjes die ze leren hé...
    geef haar maar een superdikke kus van me!
    Lxxx

     

Een reactie posten

<< Home