mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, juni 16, 2005

Dank u wel

...voor jullie fijne reacties, voor het hart onder de riem zoals ze dat zeggen.
Gelukkig heb ik nu echt iets om naar uit te kijken...
In augustus, 3 daagjes naar de moezelstreek, jippiejajee!!!
En verder zien we wel...
Heb sowieso 2,5 verlof in juli maar wat ik ga doen weet ik nog niet...
Ik heb een tent he en ja ik kan ze zelf opzetten, I'm a handy woman;-))
We zien wel.
Ik ben altijd zo vreselijk benieuwd naar de auteurs van de anonieme reacties hier ;-))
Sommigen weet ik wel, maar niet allemaal even zeker.
Enfin, dit weekend dus heerlijk naar zee!! Yiehaa!
En nu het slechte nieuws: ik ben er niet door in 1e zit.
Wel voor alles wat gestudeerd moest worden, maar niet voor alle praktische taken.
Gelukkig mag ik ze herwerken.
Het gaat lukken!!
Tijd genoeg dus op 't gemak en goed uitdiepen aan de hand van de cursussen.
Ik had het verwacht hoor, het is een te emotioneel stressy jaar geweest...en dan nog die ziektekes erbij.
k Ben al blij dat ik mijn jaar niet moet overdoen.
En mijn hartje...ja het zal er wel eens een keertje van komen zeker, de juiste lieve man.
Met al die steun voel ik me in elk geval wel goed nu, ik ben nu eenmaal niet het type om bij de pakken te blijven zitten.
Maar soms denkik wel: ja, iedereen zegt dat ik een fantastische vrouw ben, lief, mooi
(???hmhm), intelligent enzovoort...ik ben er vet mee he...
Ach ja, ik blijf optimistisch!
En ik ga proberen om eens wat minder ver in de toekomst te kijken.
Dat zal al een stuk beter zijn denk ik.
En wat the coutndown betreft: nog een 45 uur en ik ben 30!
Ach ja...in de fleur van mijn leven ;-))
k Ga in mijne zetel hangen en genieten van een anoniem kataloogje dat per post kwam!
Oh ja, op verzoek een eervolle vermelding aan mijn liefste neef:-))
Hij heeft me de laatste jaren erg goed gesteund, samen met zijn vrouwke!
Thx bro!
En hopelijk mag ik binnenkort nog eens een baby'tje vasthouden!
Dikke kus allemaal!
xxx

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home