mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, juni 08, 2005

Déjà vu

Geweldig, hier zit ik dan zielig alleen en voor de verandering weeral ziek te wezen.
Ongelooflijk, ik voel me erg koortsig en heb barstende hofdpijn...
en maar snuiten pff
Maar deze lichamelijke toestand wordt ondersteund door een emotionele.
Tja, sommigen mensen hebben veel geluk, ik blijkbaar heel wat minder.
Het gekke is dat ik er echt ongelooflijk triest om ben.
Ik zit eigenlijk te rouwen om iemand die ik nog maar net kende.
Maar waar het super mee klikte.
Het doet pijn, onverwacht veel pijn.
Ik heb al wel ergere dingen meegemaakt maar lichamelijke pijn of emotionele pijn valt in niks te vergelijken.
Gisteren had ik nog een déjà vu over de hele situatie. Ik zag er alleen nog een afloop bij die ik in werkelijkheid niet ken.
Ik word nog helderziend. :-))
Ik wil de afloop niet manipuleren in de richting die ik zag en daarom heb ik besloten hem los te laten. Het is moeilijk voor mij maar ik wil hem niet beïnvloeden bij een belangrijke beslissing en anderzijds is het voor mezelf misschien dan de korte pijn.
Tja, ik kies niet altijd de gemakkelijkste weg maar ik probeer wel de eerlijkste te kiezen.
Mijn collega's waren super vandaag, vooral eentje dan, haar mailtje was echt superlief, ik werd er helemaal zwak van.
Het is lief bedoeld, commentaar als: hij weet niet wat een fantastische vrouw hij mist, wat hij laat liggen.
Maar ik heb ook de ervaring dat een verkeerde combinatie van mensen geen zin heeft en tot vreemde toestanden kan leiden, tot ongelukkig zijn.
Dat heeft geen zin.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat hij en ik een verkeerde combinatie waren he. Zo voelt het niet.
Ik heb er schoon genoeg van.
Op mijn feestje zal ik omringd zijn door lieve vriendinnen en collega's.
Alleen, ik weet nu al dat ik toch eenzaam zal zijn...
Dat wordt een eenzame dertigste verjaardag, al zou ik hem begot in 't midden van Shangai vieren in de spits, dan nog zou ik eenzaam zijn.
Ik ga slapen, ik heb de laatste 2 nachten te weinig geslapen.
Een beetje de vergetelheid van de slaap opzoeken en hopen dat ik niet droom. Ik kan me niet voorstellen dat het een leuke mooie ontspannende droom zou zijn.
Dikke kus
Love you all...
Annemie

3 Comments:

  • At 10 juni, 2005 09:10, Blogger Michiel en Leentje said…

    aiaiaiaiai, zo triest... dikke kus!

     
  • At 10 juni, 2005 13:54, Anonymous Anoniem said…

    Luister misschien een paar keer non-stop naar alle 18 afleveringen van Wooord ( http://www.hetpaleis.be/wooord/ ).
    Dan wordt alles snel veel beter.

    AngryPete

     
  • At 12 juni, 2005 14:01, Anonymous Anoniem said…

    Hartpijn, there's nothing like it...ik hoop dat je je snel beter voelt!

     

Een reactie posten

<< Home