mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, juni 15, 2005

Op naar de toekomst!

Ach ja, via via moeten vernemen dat ie voor een ander kiest is niet leuk, maar de wetenschap is wel bevrijdend!
Ik voel me nu eindelijk beter!
Oef, dag hartepijn, ik kan weer naar de toekomst kijken.
En dat doe ik met goede moed (oh jee nog 2 dagen te gaan naar de 30)
Ik heb een cadeaucheque voor een hotelovernachting dus ik wil best naar Koblenz of Parijs of Keulen...
Misschien vraag ik Dana wel mee! Surprise Dana!!
Volgende week kiezen we een datum en bestemming en je reist gratis! ;-))
Bon, dit weekend effe naar zee bij mijn ouders nachtje slapen jippie!!!
Fleske wijn, beke babbelen, strandwandeling s avonds... oh yeah, k zie het helemaal zitten!!
Schoonzusje ook verwittigen dat ik kom.. klikt erg goed de laatste tijd!
OKe mijn optimisme krijgt de bovenhand weer! Jippie!!
Mijn innerlijke kracht is er weer ;-)), k heb haar effe gemist maar iedereen heeft recht op congé he?
Oke ik ben een beetje geflipt.
Zit hier lekker mee te zingen met The Bangles, ik zing zo graag, is zo therapeutisch en al zeg ik het zelf, ik klink niet slecht ;-))
En ben nieuwe mensen aan het leren kennen. We kijken vooruit en met vriendschap ben ik ook al heel blij!
Want mijn vrienden zijn erg belangrijk voor me!!!
Heb een hangertje gekocht in zilver...
Een triskel: het symbool voor innerljke wijsheid met daarrond een onontwarbare knoop, symbool voor een lang en goed leven.
Voor mij is daar veel mee gezegd.
Nu ga ik slapen!
dikke kussen en Dana, you know where to find me he voor da reisje ;-)))
xxx

4 Comments:

  • At 16 juni, 2005 08:57, Anonymous Anoniem said…

    Goeiemorgen,
    is me dat effe verschieten, zomaar mijn naam hier zien verschijnen ;-)
    Gisteren zat ik dus in de fitness en ben daarna meteen gaan slapen, vanmorgen pas gezien dat ik een gemiste oproep had ... sorry ... maar kben blij dat je het allemaal zo positief bekijkt en hey we moeten inderdaad een beetje vooruit kijken eh (al is dat niet altijd even makkelijk)! We maken er nog een fantastische tijd van en als je zondag nog in de buurt vant zeetje bent ... je weet me te vinden eh!
    Dikke kus - Dana

     
  • At 16 juni, 2005 09:38, Blogger Michiel en Leentje said…

    het lijkt hier wel: wij reizen om te le-he-ren ;-)

     
  • At 16 juni, 2005 14:13, Anonymous Anoniem said…

    Zou het me dan toch gelukt zijn om een commentaarke te geven?

    Annemieke, voor jou gaat zeker de zon ook nog wel schijnen hoor. Dus zeker je lieve lach niet kwijtspelen.

    Dikke knuffel, Mniek.

     
  • At 16 juni, 2005 19:19, Anonymous Anoniem said…

    dat je het via via dient te weten te komen, is nooit fijn...
    Was zijn durf er niet? Had hij geen ballen aan z'n lijf om het je in het gezicht te zeggen? waarschijnlijk...
    Je verdient meer, beter, liever...
    dat staat vast!

    nog veel succes

     

Een reactie posten

<< Home