mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, juni 02, 2005

Nieuw begin?

Hehe,
Al mijn praktische taken afgegeven op school vandaag.
Oef!
Nu nog een examen zaterdag. Maar tot dan heb ik "blok"verlof. :-))
Vanavond heb ik wel niks gedaan, buiten een noodopruim van de woonkamer.
Ik heb namelijk bezoek gekregen deze avond.
Nog niet benieuwd?
Oke, het was helemaal niet fijn -ppp (dit wil zeggen dat ik mijn tong uitsteek).
Jawel het was zaalig!!!!!!!
Het voelde heel goed. Het klikt.
:-)))
Eerlijk? Voor mij klikte het op alle gebieden en... het was een openbaring...
Ik was allang vergeten dat het zo kan zijn.
Iemand die vol respect naar je kijkt, en je mooi vindt. Die naar je luistert.
Waar je je op je gemak bij voelt...
En omgekeerd...
Er is niemand die de smile op mijn gezicht nu ziet maar geloof me, de buren zijn aan het wensen dat ze rolluiken hadden, zo verblindend is mijn smile. :-))
Voor ik te pathetisch word, ga ik slapen...
Het is wel héééél erg laat nu!
Enfin, nog effe doorzetten voor mijn examen en dan freedom...:-))
Oh ja voor de geïnteresseerden: hij kan niet bij mijn feestje aanwezig zijn ;-)))
Hihi, blijven jullie effe op je honger zitten! :-))
Zij die me de laatste weken zo goed gesteund hebben (ivbm studies): nog eens een extra bedankje!
Nog effe en hopelijk kan ik volgend jaar rond deze tijd zeggen dat ik kleuterleidster ben!
Enfin, ik ga goed slapen en heerlijk dromen!
Net zoals mijn dochter al aan het doen is.
Slaapwel en dikke kus allemaal!
xxx

2 Comments:

  • At 02 juni, 2005 12:27, Blogger Michiel en Leentje said…

    ik werd in het middelbaar ook altijd verliefd tijdens de examens... dat was voor mij een extra goede reden om niet te moeten studeren ;-)
    maar allez, in the end ben ik toch ook goed terecht gekomen naar het schijnt...

    dikke kus,
    Leentje

     
  • At 02 juni, 2005 12:41, Anonymous Anoniem said…

    Meisje ... kheb er maar 1 woord voor: woohoo! En ben natuurlijk benieuwd naar the full story ... kvrees dat er bij mij geen full story komt, maar we geven de hoop niet op eh :-)

    Dikke kus - Dana

     

Een reactie posten

<< Home