mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, augustus 24, 2005

Dagje Gent

Hoihoi
Ik had geen verlof vandaag (toch niet in de voormiddag), maar wegens een voorziene electriciteitspanne in het kantoor Mechelen, verhuisde ik voor een half dagje naar het kantoor Gent.
Aaah wat een verademing!
Zaaalig gewoonweg!
De werkruimte was ruimer, de lucht minder zwaar en ook toffe collega's.
En vooral, een gebouw gelegen aan een prachtig plein aan de Sint-Pietersabdij.
Magnifiek en dat in Gent, op een half uurtje rijden met de auto.
En ongeveer even lang onderweg met de trein.
Mmm voor mij voor herhaling vatbaar.
En oh ja ik vergat de knappe mannelijke collega van de buitendienst. Mmmm Nice nice.
Na nog een fijne en opbouwende babbel mijn werkjes gaan afgeven op school.
De hele dag door had ik een licht gevoel, gedragen...
En euh , nee ik ben niet afgevallen. Ik weet niet, ik ben blij dat ik de taken heb afgewerkt natuurlijk.
Maar het lijkt alsof mijn liefdesgeluk ergens klaar voor me ligt en ik niet moet panikeren, het komt wel!
Zalig en ja mijn dochter is zo'n schat! o zo flink, altijd met 2 woorden antwoorden, ja mama, sorry mama, het spijt me mama...
Daarstraks botste ze met haar hoofd tegen mijn kin en dat deed zo'n pijn en bloedde en ze weende, zo erg vond ze het voor me.
Mijn schat. Ja mijn dochter!
Gezien de interesse van de biologische vader kan ik wel stellen dat ze mijn kind is. En na zijn tactvolle opmerking de laatste keer (waar ze bij stond) dat hij deze keer blij was dat ze vertrok, vraagt ze ook niet meer naar hem. Niet eens: ik mis mijn papa.
Niks
Stilte
Over hem
Denkt hij nu echt dat ze doof en stom is ofwa? Ze is verdorie veel te wijs voor hare leeftijd!
Ze is hem daarin nu al ver voorbij!
Ah ik ben wel vreselijk moe dus ik ga mijn bedje opzoeken.
Nog efkes een rommanetje lezen ofzo..
Slaapwel!