mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, juli 27, 2005

Verslag

VoilĂ  ik ben dus 10 dagen met mijn dochter aan zee geweest.
We hebben leuke dingen gedaan: strand, winkelen, wandelen. We zijn naar radio 2 aan zee geweest.
Al de eerste dag wist ik dat ik opeens volledig over de persoon over ben waar ik nog zo'n hartepijn voor gehad had. Het was een bevrijding!
Ik zag koppels en was niet jaloers. Alleen 's avonds als Sensi in bed lag was het effe moeilijk. Dan zit je daar alleen, again.
In een ongemakkelijke zetel naar een miniscuul tv-tje te kijken, waar weliswaar kabel was, maar toch.
Dat was moeilijk. De tweede avond zijn we dan maar lang weggebleven. En daar zag ik iemand backstage staan die ik wel leuk vond.
Bleek een presentator te zijn.
What's wrong with me?
Waarom geen mens met een nine to five job?
Ik weet het niet al heb ik wel een vermoeden.
Maar voor alle duidelijkheid: ik ben niet verliefd!
Sensi heeft zich dan ook rot geamuseerd de tweede zaterdag met de ketnetband en Lambik en Suske en Wiske.
Terug thuis ben ik die persoon even gaan opzoeken en wat bleek? Nu nog mooier! Hij is een toneelmens: auteur - regisseur.
Terug naar waar het begon hihi.
En met kindertoneel bezig.
Enfin, heb al contact per mail gehad met hem.
Leuk, zal dit najaar wel eens gaan kijken naar een sprookje van hem.
Vorige woensdag dan Bal Nationale in Brussel.
Super kippevlees moment en ja, ook de zekerheid dat die ander zoveel dag lieve schat tegen mij mag zeggen wat ie wil, het is OVER!!!!! Yiehaa, ik droom zelfs niet meer van hem 's nachts, wat ervoor toch frequent voorkwam.
Zaterdag dan opnieuw naar zee en daar heb ik de toneelmens aangesproken en guess what? Ik mag zijn eindwerk over toneel inkijken! Hij is dan wel onderwijzer maar ik zal er vast hulp aan hebben.
Nu nog hopen dat hij van zijn woord is he.
Zondagavond met mijn zus naar Boombal in het Baudelopark.
Speciale sfeer daar: onder de bomen, lichtjes en heerlijke folkmuziek en dansen.
Bij momenten voelde ik me echt een Keltische heks.
Volgend jaar vind je me er elke avond van de Feesten denk ik!
En maandag een heerlijk dagje shoppen met Dana in Gent, lekker gegeten en daarna op St Baafs
de afsluiter he.
Super was het maar vooral heel laat.
Die drie avonden hebben mijn ritme behoorlijk in de war gegooid.
Zelfs het opnieuw gaan werken vandaag heeft me nog niet helemaal terug in het ritme gebracht.
Maar het gaat nu wel.
Enfin, ik moet er dringend invliegen voor t school en daarom ga ik dit dochtervrije weekend maar eens achter de computer zitten en ervoor gaan.
En tot dan een beetje bekomen.
NU ga ik slapen, een poging om in het "ritme" te komen.
Slaapwel allemaal!
xxx