mamaSensi

Carpe Diem!

donderdag, juli 28, 2005

Melancholie

Ach die zoete melancholie.
Een baby'tje van 2 dagen oud vasthouden, een koppel romantisch zien liefkozen en plagen.
En ik bekijk het vanop een afstandje met de smile van een oude vrouw, begrijpend en teder, wetend dat het de mooiste momenten zijn die er bestaan.
Gelukkig heb ik ook mijn momenten als halve puber, gek doen met de vriendinnen, echt onnozel.
Mensen die me niet kennen denken op zo'n moment waarschijnlijk dat ik een leeghoofdig boerinneke ben dat zo naief is als wat en nog niks heeft meegemaakt.
Vind ik wel leuk en de mensen bij me schatten me naar waarde, dat is het belangrijkste.
Gisteren nog een collega raad gegeven over haar relatie, het gekke was dat ze me verwonderd zat aan te kijken. Alles wat ik zei kwam precies overeen met wat haar vriend had gezegd, over haar.
Ze vond dat ik wijs ben. mmm
Ja het voelt soms wel zo, soms voel ik me gedragen door het leven, door de ervaringen die me sterk gemaakt hebben.
Anderzijds voel ik dat ik wat mezelf betreft ook groei.
Met mijn minpuntjes of course.
Aan sommige werk ik, anderen probeer ik op een andere manier op te vangen.
Ik voel mijn kracht groeien maar vraag me wel af of dat gevoel zal overblijven als de zomer voorbij is.
Ach. We zien wel. Ik hoop dat ik de herfst niet alleen in zal moeten gaan, maar voorlopig is het alleen zijn draaglijk.
En dit weekend ga ik vor t school erin vliegen.
Ik kan bepaalde mensen nu eenmaal niet teleurstellen, al ben ik echt moe van die 2 jaar en hoop ik alleen maar dat het komende jaar even snel voorbij zal zijn, 't is te zeggen, eind maart zal er een zucht van opluchting door mijn lijf gaan.
Enfin, tot dan zal ik een evenwicht moeten zoeken tussen werk, mama zijn, en school en toch niet te vergeten, ontspanning!
Misschien ben ik maar beter single eigenlijk, stel je voor dat ik er ook nog eens een partner zou moeten bijcombineren.
:-)))
My good old humour he, 't is dat je lijf niet zonder eten kan, de geest kan wel overleven op wat humor...
Ik ben het levende bewijs haha.
En nu!trtrtrtrtr Slaapwel (amaai nog zo vroeg, maar 20 over middernacht ;-))
Sweet dreams
en moge het leven jullie kracht geven en jullie dragen...

1 Comments:

  • At 29 juli, 2005 00:23, Anonymous Anoniem said…

    Nog een jaartje hard werken en dan de vluchten plukken. En je mag ze zoveel vasthouden als je wil ;)

    kussen en knuffels

     

Een reactie posten

<< Home