mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, september 12, 2005

I'm ready

Ah yes I'm ready...
Ik ben er zeker van dat ik klaar ben, klaar voor een relatie!
It feels so right!
Gek he... ik zit hier te luisteren naar den Bryan Adams unplugged en besef opeens dat ik er met de beste wil van de wereld niet triestig om kan worden. Nu ja, heel even dan wel maar het duurt niet lang.
Ik krijg weer het feniks gevoel...ik herrijs uit mijn asse in een (hopelijk) mooiere en (absoluut) sterkere versie van mezelf.
Er is een kleine maar, ja u voelde het al komen :-)), de persoon in kwestie is weliswaar heel bereikbaar (bij momenten toch) maarrrr heeft oogkleppen op, ach het is gewoon n'een overjaarse puber zeker!!
pfff natuurlijk mag hij een fijn en zalig leven hebben vol vrouwvolk...
Alleen hoop ik dat de dag komt dat hij beseft dat intens geluk niet uit zoiets kan voortkomen.
Wel de oppervlakkige snelle voldoening van verlangens en behoeftes, maar geen intens geluk.
Ach hij doet maar, ik doe dat natuurlijk ook he, niet van den ene naar de andere, maar ieder gaat zijn gang natuurlijk.
Ach ik ben sterk genoeg om erover te kijken.
Van t weekend nog zo'n mooi verhaal gehoord, hij wist al 10 jaar dat ze voor elkaar bestemd waren.
Zij wist het nog niet zo lang, maar nu zijn ze samen een prachtig paar.
Zooo romantisch en absoluut ware liefde!
Ik blijf erin geloven!
Ik moet bekennen dat ik stiekem alle ex-vriendjes en huidige vrijgezellen ben afgegaan om zeker te zijn dat ik de persoon in kwestie, de juiste , niet stomweg zou ontlopen.
Niet hoor! Helemaal niet! Hij zit er echt niet tussen!
Allé, eentje zie ik wel zitten maar da's geen vroegere kennis, wel een maatje maar de vraag is nog maar of ie vrijgezel is dus...njet, njada, no....
Van zo iemand blijf ik af!
En oh ja: absolute voorwaarde is echt wel donkere ogen en donker haar.
I'm very sorry maar daar droom ik al mijn hele leven van dus vind ik dat mijnen toekomstige er maar zo moet uitzien! Ik wil het niemand aandoen om te moeten leven met iemand die haar hele leven van een man met donker haar en donkere ogen droomt!
En natuurlijk is het uiterlijke niet het enige dat telt, humor, intelligentie, flexibiliteit enzovoort, allemaal EVEN belangrijk!
Enfin, ik ga slapen en een beetje dromen van mijnen donkerharige, donkerogige prins (met de zwarte auto haha)
kisses, byebye love y'all!!