mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, september 06, 2005

Oudercontact

t Was leuk!
Kennismaking met de werking van de klas.
Sensi haar eerste taak is de stoelen onder de tafels schuiven en ze was zo enthousiast dat ze de kinderen er bijna afjoeg hihi.
Maar ze waren allemaal enthousiast over hun taken blijkbaar.
Er wordt goed gedifferentieerd en dat is zeer interessant want vandaag ben ik bijna omver gevallen.
Ze was op haar kamer bezig met haar computerke.
Er staat een oefening op waarbij de computer een woord zegt en zij de laatste letter moet kiezen uit 3 letters.
Het woord was pet. Er stond dus een p e ...
Ik hoorde haar tegen zichzelf bezig:pet, p e t en daarna koos ze de juiste letter!!!
Jawadde!

En dan nu een specialleke: Sofie: ik weet dat je de anonieme blogger bent.
Ik vind het laf.
En voor alle duidelijkheid: ik dring me niet op en hij neemt het initiatief.
VoilĂ .
Meer woorden maak ik er niet aan vuil.

Slaapwel of werk ze!

2 Comments:

  • At 07 september, 2005 09:50, Blogger Michiel en Leentje said…

    woehoe, mijn petekind een stoelenondertafelschuifende whizzkid die al een beetje kan schrijven!!!!
    (en ik wist nog geneens dat ze een computerke had, en dat kleuters in een kleuterklas zulke taken krijgen)

     
  • At 07 september, 2005 15:21, Anonymous Anoniem said…

    jaja memé Leen we doen wij dat goed met ons petekind ;)

     

Een reactie posten

<< Home