mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, januari 25, 2006

Mmm

MM er gebeurd veel de laatste dagen.
t Gaat wel snel hoor.
In verband met het appartement weet ik nu wel zeker dat er niks zal kunnen gebeuren waardoor ik voorrang zou krijgen op iemand anders.
Dus gewoon mijn beurt afwachten in dit vochtige kot en verder zien we dan wel he.
Hopelijk kan ik tegen de zomer verhuizen of misschien beter, tegen het nieuwe schooljaar. Zodat dat niet opeens in t midden van t schooljaar moet he.
Ik moet er ook dringend invliegen voor mijn eindwerk.
Ondertussen ook nog iemand ontmoet vanavond.
Was heel fijn.
En nu begijp ik pas wat het is om niet te hard van stapel te lopen.
Heb zoiets van: het zou kunnen maar dan mogen we nu niks gaan overhaasten of forceren.
Dus kalmpjes aan laten verder groeien en kijken of de momenten van positieve spanning zich uitbreiden.
Of juist niet.
Afwachten maar. May come what comes of zoiets.
En ga nu lekker slapen met het vooruitzicht van binnenkort een nieuw bed :-))
Met vooral nieuwe matras.
Fijn!
Enfin, ik zie wel wat de toekomst me brengt.
Dikke kus
Minnie