mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, juni 25, 2006

Geluk

Opeens gaat alles anders in mijn leven...
Nieuwe auto, diploma en nu ook, een klein huisje van de sociale dienst.
Een klein lief huisje met alles erop en eraan. Volledig vernieuwd!
Echt alles he, electriciteit, vloeren, muren, nieuwe keuken en badkamer (weliswaar met douche maar toch nieuw!), boven twee lichte slaapkamers, alles afgewerkt!
Geen busnummer meer maar gewoon nummer 21! En de naam van de straat: Weldadigheidstraat. :-)) Is een doodlopende waar geen auto's mogen parkeren... fijn.
En een toffe gast die me steeds opnieuw met mijn mond vol tanden doet staan :-)
en zalig dat da is :-).
Zijn interesse in mij persoonlijk is zalig en zijn enthousiasme over mijn aanwezigheid...ik voel me zo geflatteerd.
Fijn om zoiets mee te maken... en verder zien we wel!
OPeens valt er zoveel op zijn pootjes na bijna drie jaar, zalig!
k Ga slapen nu, wordt een drukke week! en daarna op vakantie!
Veel luieren! :-))
Dikke kusseknuf!

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home