mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, juni 19, 2006

Ik wil mezelf niet verliefd maken, ik wil alleen nog gaan voor ware liefde
Ik wil je wel beter leren kennen om te zien of jij dat misschien bent?
Ik ben zo bang om nog lief te hebben dat ik t echt niet zou merken als je de ware bent…
Zo bang
Bang om iets verkeerds te doen, om te zeggen, bang om te hard van stapel te lopen
Bang dat je je helemaal niet aangetrokken voelt tot mij, dat je denkt: oh jee daar is ze weer..
Wat is echt? Wat is een illusie? Is liefde een illusie?
Wat is oprecht?

T Is vreselijk om alles in twijfel te trekken
Ik voel opeens de druk die ik mezelf opleg om iemand te vinden,
Dat is pas erg en onnatuurlijk
En daarom zit ik ook zo freaky in elke leuke gast een kandidaat te zien?

Het helpt misschien als ik me nu gewoon een beeld vorm van mijn leven zonder man, het is al zo ingericht, dus zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Conclusie: de persoon in kwestie is een allerliefste, schattige gast en hopelijk mag ik hem binnenkort een vriend noemen…
En verder zien we wel…
Alleenzijn is ook wel fijn :-))
Zullen we dan maar zeggen!

2 Comments:

  • At 20 juni, 2006 08:09, Anonymous Anoniem said…

    Ik hoop het voor u dat hij een vriend wordt... Maar onthou dat het allemaal een beetje rare kwibussen zijn hé... :)

     
  • At 20 juni, 2006 18:35, Blogger Mieke said…

    Hey Anne!
    Ja daar zeg je wat...
    Dat is nou precies het type man waar ik voor val, met gewone kwibussen schijnt t mij niet te lukken, maar het verhaal van rosse mannen en rare kwibussen hou je tegoed!! :-)

     

Een reactie posten

<< Home