mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, juni 18, 2006

Good Times

Vandaag ben ik er 31 geworden...
En dat valt wel mee eigenlijk.
Gisteravond een kort thuisfeestje met een lang feestje op verplaatsing ermeteenna :-)
Was heel leuk, om middernacht is er gezongen voor mij en was er applaus, ik werd er helemaal verlegen van...
Vandaag mijn dochter terug gaan ophalen bij mijn zus. Daar hebben we samen gegeten en dan ben ik met haar teruggereden naar huis, iets anders aangetrokken en dan zijn we gaan kijken naar Plane Vanilla met als gasten Reborn en Sarah.
Mja met die eerste effe gebabbeld en een beke gezeverd (zoals ze da in Antwerpen zeggen, is positief en we begrepen elkaars humor gelukkig) en was heel fijn!! EN drie kussen gekregen natuurlijk.
Nog eventjes hebben we gedanst maar Sensi wilde naar huis dus ik heb geluisterd (k was al blij dat ze zonder problemen mee kwam).
Bon, morgen terug werkendag en dat nog 2 weken lang en dan ben ik anderhalve week foetsie!
Eerst een weekje ardennen op appartement en daarna nog 4 dagen met de tent naar Frankrijk, Le lac du Der (champagnestreek).
Zaalig ik kijk ernaaruit!
Maar ook weer niet :-)) we zien wel wat t wordt, als Sensi enik na die week al op elkaars kop niet meer opkunnen , komen we naar huis, we'll see...
Allé nu bedje in want morgenavond weer een vergaderingske...
Happy hugs and kisses!