mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, juni 11, 2006

Druk :-)

Sinds ik alles heb binnengebracht voor school is mijn leven nog drukker geworden, mijn agenda gevulder...
Gisteravond een heerlijk avondje op cafe doorgebracht met een stel vriendinnen! ZAaaaaaaaaaalig gewoonweg! Dikke ambiance maar ook wa filosoferen. Over de liefde vooral. Het mannen van mars en vrouwen van venus gedoe.
En vragen als: ik zoek niet echt, ik kijk gewoon rond, waarom word ik niet gevonden?
(k heb zelfs geen tijd meer om te zoeken) Ik heb genoten van de schoon kontjes en de deugnietekoppies gisteren.
Maar dan keek ik in de spiegel in de toiletten daar en dacht: mja... misschien is er wel iets mis, straal ik dan iets verkeerds uit? Ik blaak nochtans van levenslust over t algemeen ;-). En men schat mij ook wel jaren jonger, nog steeds, oef! :-))
Enfin, ik heb genoten van de spontane en onverwachte kus op de wang die ik kreeg van de meest schattige aanwezige :-)) (in mijn ogen).
Nu roept de plicht om verder te doen met mijn drukke agenda, maar wees maar gerust, t zal met n'een dikke smile zijn vandaag!!!!!
En who knows, next week, I might see him back!
xxx

4 Comments:

  • At 11 juni, 2006 13:45, Anonymous Anoniem said…

    't was idd wel vreed plezant... Kheb er ook van genoten... En heel gauw zien we elkaar terug :)

     
  • At 11 juni, 2006 17:37, Anonymous Anoniem said…

    En nog steeds zeer jaloers ... ;-)
    Al was het natuurlijk een fantastische avond!

     
  • At 12 juni, 2006 18:56, Anonymous Anoniem said…

    Hihi, dana, ge moet ni jaloers zijn... Den 8ste juli als ge komt, zal ik aan allemaal voor jou een kus vragen ;o)

     
  • At 12 juni, 2006 23:11, Blogger Mieke said…

    By the way, dienen agenda is nog altijd niet aangepast dus wat moeten we nu doen zondag????

     

Een reactie posten

<< Home