mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, mei 31, 2006

Neuskraakbeenontsteking

En dit is geen poging om t langste woord ter wereld te maken ofzo...
Dit is gewoon waarom mijn reukorgaan zo ontzettend gevoelig is, gezwollen is, en bovenaan zeeeeer pijnlijk is. Een of ander viruske is door een porie naar binnen geglipt en veroorzaakt dit.
Tot overmaat van ramp ging mijn zeer sympathieke dokteres niet 1, niet 2, niet 3 maar wel een keer of 10 keihard op de plaats duwen.
AAAAAUUUUUUWWWWWW!
Enfin, en verder vangen mijn klieren blijkbaar die ontsteking wa op ofzoiets waardoor mijn hele hoofd wat gevoelig is en ik snel moe ben.
(Nee ik ben niet zwanger!)
ach ja, de moment om mijn kot nog wa verder te ontmantelen tegen dat ik ooit verhuis ;-)) alle overbodige ballast weg!
Naar een kringloopwinkel wel te verstaan!
Dan heb ik nadien minder te verhuizen, ook fijn he!
Moest het zin hebben ik kocht stillekesaan al nekeer een stuk van een nieuwe kleerkast maar door t vocht en de geur hier durf ik t niet te riskeren...
En ik heb ook nieuwe boekenkasten nodig maar dat durf ik ook niet, stel dat t hier opeens terug vochtig wordt? Dan zijn die ook naar de knoppen!!!
Idem met een bed en matras voor mij en voor Sensi...
s Stom maar ja, ik ga morgen nog nekeer bellen, misschien hebben ze deze week nog een paar opzeggen gekregen van appartementen... hopelijk duurt t nu niet lang meer!
En mijn nieuwe auto, awel die kan er volgende week al zijn maar t kan net zo goed nog twee weken meer duren :-))
Dus ook goed dat ik mijn autootje kan beginnen uitkuisen :-) en leegmaken!
Enfin, ik ga bedje in met mijn pijnlijk neusje :-))
En die bril af, heheh ook een verademing.
Enfin I SURVIVE!!!
dikke koeessieknoeffies

2 Comments:

  • At 01 juni, 2006 09:18, Blogger Michiel en Leentje said…

    opruimen, dat lijkt me wel wat :-), toch verbazingwekkend wat een mens in korte tijd kan verzamelen, niwaar...
    hopen maar dat je lange woord snel opgelost raakt

     
  • At 07 juni, 2006 17:00, Anonymous Anoniem said…

    Ik ben jan en normaal moesten we elkaar ontmoet hebben tijdens Duuel blues samen met stefan maar dat is spijtig genoeg niet door gegaan.Ik wens je veel beterschap met je medische problemen en hopelijk tot ziens.Jan

     

Een reactie posten

<< Home