mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, mei 03, 2006

Mag ik? Trots

Mja als ik zo door mijn bijna voltooide eindwerk scroll, dan ben ik trots. Trotsop wat ik bereikt heb op korte tijd. En met wat onderzoekshulp van Dana :-)). Ik ben trots, ik schrijf graag en vlot (volgens de commentaren toch)... Ik ben er zo goed als zeker van dat ik binnenkort mijn diploma in handen houdt. Misschien niet met een onderscheiding of t een of t ander maar wel een diploma. En dan hbe ik mezelf wel genoeg bewezen :-)). Voor een tijdje toch. Dan ga ik me concentreren op het afbetalen van mijn auto en op mijn appartementje dat er toch zit aan te komen binnen dit en een paar maanden. En op mijn dochter natuurlijk. Tijd voor een deftige tweede papa voor haar zou ik zo zeggen. En een halfbroertje of zusje.
s heel gek, opeens gaan de moets zich beperken tot het betalen van rekeningen, het doen van het huishouden, het gaan werken...Een heleboel stress en zorgen zullen in elk geval wegvallen.
Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een zaal om dit te vieren :-)).
We 'll see!
Slaapwel!

2 Comments:

  • At 03 mei, 2006 10:14, Anonymous Anoniem said…

    Zo belangrijk was mijn "opzoekwerk" nu ook niet dat het hier moet vermeld worden :-)
    Maar je weet het, it was a pleasure om je te kunnen helpen!
    Moest het feestje er komen, ik ken alvast iemand die voor wat entertainment kan zorgen ;-)

     
  • At 03 mei, 2006 12:30, Blogger Michiel en Leentje said…

    Nou, ik ben wel eens benieuwd naar dat eindwerk. Stuur je het eens door? Proficiat hoor!

     

Een reactie posten

<< Home