mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, april 19, 2006

Einde in zicht!

Ah wat betreft mijn eindwerk:
gisteren het prettige nieuws gekregen dat mijn eindwerk volgende week zaterdag moet afgegeven worden :-))
Gezien het feit dat het bijna af was geen erg zou je denken...
Haha, ik had eigenlijk nog nauwelijks iets op papier.
Maar nu heb ik ongeveer wel al een vierde klaar vanavond.
k Heb echt goed doorgewerkt en awel, ik heb da goed gedaan vind ik.
Voor de structuur heb ik wel wat steun van enkele eindwerken maar verder doe ik het zelf.
En ik zie het helemaal zitten om het zo snel af te hebben eigenlijk.
Elke dag een hoofstuk of twee en ik kom er wel.
Misschien kan ik wel een babysit vinden voor Sensi dit weekend en dan ziet t er zeker goed uit :-))
Dan hoef ik na het afgeven enkel nog een powerpointpresentatie maken voor de verdediging van mijn eindwerk en dan is t oke...
:-))
Of zoiets:-))
Enfin ik ga doke doen :-))
Slaapwel!