mamaSensi

Carpe Diem!

woensdag, juni 28, 2006

Ongeduldig

Ja ik ben ongeduldig!
Mijn toekomstige woonst spookt door mijn hoofd!
Hoe ik alles ga zetten in de woonkamer, waar ik alles ga leggen, wat meemoet en wat niet meer...
Wat ik aan wie ga geven van hetgeen niet mee moet.
En dames en heren: tr trtr op 5 augustus is het housewarming! Schrijf het alvast op, t wordt een grote party want is ook nog een beetje voor mijn diploma dan!
:-))
Nou er spookt nog wel iemand door mijn hoofd ook maar da probeer ik te vergeten want anders word ik gek! :-)
Daarstraks het goeie liedje op de goeie moment gehoord, heerlijk was da, mijn avond kon niet meer stuk!
En nu ben ik moe dus ik ga slapen! Hoewel ik nog vol adrenaline zit zunne :-)
Morgen vroeg op :-(
Byekes!!

2 Comments:

  • At 30 juni, 2006 21:06, Blogger Michiel en Leentje said…

    mocht ik de pincode van mijn hollandse gsm, tevens mijn agenda, niet gewoonweg van de ene op de andere dag vergeten zijn, zou ik het al in mijn agenda genoteerd hebben, nu zal mijn verhitte hoofd (net tweedaagse workshop en 4u trein achter de rug) het moeten onthouden...

     
  • At 03 juli, 2006 15:58, Anonymous Anoniem said…

    Al gecheckt of er den vijfden geen belangrijk optreden is? ;o)

     

Een reactie posten

<< Home