mamaSensi

Carpe Diem!

dinsdag, januari 06, 2009

Een fantastisch, gezond, vredevol, liefdevol en leuk 2009!

Dat wens ik jullie allemaal!
Hopelijk is de start al goed geweest, nu nog de rest van het jaar :-).
Voor zij die het willen weten, de rechter heeft een goede beslissing genomen!
Opschorting bezoekrecht tot mn ex of ik een nieuwe procedure starten. Dat zie ik niet meteen gebeuren dus...
En hogere alimentatie dan ik nu kreeg...
Heerlijk dus.
Het jaar is wel koudjes begonnen, maar vanbinnen is het warm bij mij (oooh zoo cliché).
Sensi en ik hebben een heerlijke mama-dochter soldenshopping gehad, echt superfijn. We zijn naar Aalst geweest, klein, gezellig, vlakbij en met een Macdonalds op de grote markt.
Ohja, t is niet gezond en vet en degoutant...kijk, Sensi en ik hebben de afspraak van één keer per maand MacDonalds te eten, en verder eten we thuis niks gefrituurd of geen andere frieten ofzo meer dus hey...gun het haar (en mij).
Enfin, t was een hele leuke namiddag. k Moet wel zeggen, Sensi is geen makkelijke om kleren voor te kopen ;-), het ene is te jongensachtig, het andere is "erover" (over dat laatste zijn we het wel altijd eens, maar niet over het eerste), het andere is geen mooie kleur...enzovoort :-).
En toch vinden we wel wat hoor! En meestal zijn het dan kleren die ze een heel jaar door kan dragen, op een ribfluwelen rokje na dan. Ik koop ook economisch he! Ze groeide tot nu toe niet zo hard, en dus kan ze dan minstens twee jaar na elkaar kleren dragen, nu zitten ze net ruim, maar niet zoveel te groot dat het belachelijk wordt, en deze zomer en volgend jaar zullen ze goed zitten.
En verder hebben we een rustig weekend gehad, ik heb nog wat opgeruimd, we hebben genoten van elkaars gezelschap, t was te snel maandag eerlijk gezegd :-).
Nu ga ik slapen, morgen dagje verlof voor kapper en Ikea!
Slaapwel!!