mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, april 18, 2005

Stage: deel 2

Jippie!!
Oke, dat bezoek van vandaag is goed meegevallen...
Ik zal er wel door zijn voor mijn stage als ik deze week geen flaters meer doe...
Door mijn voorbereidingstijd (die beperkt is door mijn voltijdse job en mijn dochter), kan ik niet echt perfectionistisch te werk gaan, maar ik kom er op deze manier ook wel.
Het is altijd fijn om lovende commentaar over jezelf te horen :-)) niewaar?
En de minpunten worden toegeschreven aan een gebrek aan technische praktijkkennis of praktische technieken in de opleiding.
Begrijp je?
:-)))
Enfin, niks wat door wat meer ervaring niet verholpen kan worden :-))
En ja, ze vinden allemaal dat ik goed met kleuters kan omgaan en de juf van de klas vond dat ze voor een eerste dag wel al heel snel naar mij kwamen de kleuters.
Ik ben aanvaard :-)) door een klas van 20 3à4-jarigen. En weet je wat? Ik vind het belangrijker dan aanvaard te worden door miljoenen volwassenen.
Die kleine schatten (niet altijd oke maar toch meestal ;-) )) zetten je precies op je plaats, zien je als wie je bent, maar ook niet meer dan dat en kunnen je met 1 smile een gevoel geven dat je de laatste persoon op deze wereld bent die hen kan helpen....
Oké, dit was wat te poetisch waarschijnlijk maar goh... voor de smiles van die kleintjes doe je veel hoor ;-)
Goed, effe bekomen in de zetel nu en de verfplekken van mijn broek kuisen ;-))
En in die zetel zit mijn kleine schat...
Ik hoop dat ze net als vorige keer dicht tegen me aan komt liggen en me goed vastpakt.
Ja, ik zie mijn dochter graag hé!!!
Tot de volgende!
Greetz
PS waarom wordt "effe een klein berichtje" toch altijd zo'n hele boterham? :-)))

1 Comments:

  • At 19 april, 2005 13:34, Anonymous Anoniem said…

    Het lijkt mij ook wel uitputtend zo'n klas met 20, niet? Maar de voldoening haalt het er waarschijnlijk wel van..
    Ok, annemie, je laat je maar horen he als je klaar bent voor brussel ;)

     

Een reactie posten

<< Home