mamaSensi

Carpe Diem!

maandag, april 25, 2005

My Fair Lady

Hoi
Kort berichtje om te zeggen dat ik een rotdag achter de rug heb: wel gaan werken maar meer zitten hoesten dan wat anders...
Nog steeds trouwens...
Als het zo door gaat zal ik nog naar de dokter mogen deze week...
Ai en ik moest nog vanalles doen en heb het weer niet gedaan...

Morgenavond ga ik die computer hier gewoon uitlaten want als je alleen bent is het verslavend om te chatten! En voor je het weet is het, juist ja half twaalf.
Mmm, mag ik hier zeggen dat ik zo stilletjes aan weer naar een man begin te verlangen?
Alleen ik ben kieskeurig...Ik heb geen zin meer in losse relatiekes en one night stands..(alsof ik dat zo vaak gedaan heb)
En oke, ik zit op een dating site maar ik weet het niet...
Ik heb eigenlijk geen zin om weer met iemand af te spreken via die site door een paar mindere ervaringen...
Ach ik weet het niet...
Ik hoop zo stilletjes nog altijd datik hem gewoon op straat ga tegenkomen of op de trein of in een cafe... of in een winkel...of in een stageschool...
Ik ben vast te romantisch hoor, kweet het. Maar ik ben zo blij dat ik er ondanks keiharde ervaringen nog steeds in geloof op een romantische manier.
En ondanks de narigheid, heb ik de herinnering aan een eerste prachtige liefde.
Misschien heeft dat me wel gered voor de rest van mijn leven, om erin te blijven geloven.
Kijk, zo ga ik toch slapen met de glimlach om mijn lippen!
Slaapwel!
xxx

1 Comments:

  • At 26 april, 2005 10:56, Anonymous Anoniem said…

    Meisje, ik heb je gemist!!
    Blij te lezen dat je er toch nog een beetje in geloofd al is het niet altijd even makkelijk met die mannen eh ... Als we nu is samen met de trein het hele land doorkruisen ... wie weet komen we onze 2 droomprinsen dan wel tegen? ;-)

    Dikke knuffel voor jou & Sensi

    Dana

     

Een reactie posten

<< Home