mamaSensi

Carpe Diem!

zondag, april 24, 2005

Ziek

Oke ik geef toe dat ik gisteren te laat ben gaan slapen, maar ik voel me echt slecht.
In een poging het te vergeten, ben ik met Sensi een stevige wandeling gaan maken in een natuurgebied hier op vijf minuten van mijn deur.
Het was prachtig! Waterkiekskes, eenden, kuikentjes, reiger en overal getjilp van de vogeltjes.
Veel zon, heerlijk!
Sensi heeft van die anderhalf uur, een mooi kleurtje in haar gezicht gekregen en ik ook wel een beetje.
Het was zo lekker relaxed, we hebben halverwege ook nog op een bank gezeten in de zon, iets gedronken en gegeten. Zaaaaalig!
Ik probeer haar op die manier ook kennis te laten maken met de natuur, ze kent nu toch al wat bloemetjes en plantjes.
Maar ik heb wel het gevoel dat ik er door die verkoudheid de helft van gemist heb ;-)), mijn zintuigen waren niet op hun best.
Enfin, vanavond echt op tijd in bed anders zal het niet lukken morgen. Opnieuw achter mijn bureautje in Mechelen gaan zitten. Niet echt iets om naar uit te kijken, hoewel ik het wel graag doe dat werk.
Ik ga toch de kindjes van mijn klasje van verleden week missen.
Enfin, ik ga nog wat relaxen!
Tot de volgende!
xxx